Nepríjemné zážitky v hoteli Nezábudka vo Vysokých Tatrách.

Autor: Tomáš Homola | 14.6.2014 o 14:43 | (upravené 19.6.2014 o 9:11) Karma článku: 11,56 | Prečítané:  34372x

Minulý rok sme si zakúpili kupóny na pobyt v hoteli Nezábudka v Tatranskej Štrbe na 2 noci. Podľa inštrukcií na kupóne som sa spojil s hotelom a rezervoval si pobyt na víkend 28.2. – 02.3. 2014. Pri registrácii, po odovzdaní kupónov na recepcii sme narazili na hlavný problém, a teda aj dôvod pre napísanie tohto príbehu.

Boli sme vyzvaní uhradiť tzv. víkendový príplatok v hodnote 5 eur/osoba/noc, teda spolu 20 eur. Na moju otázku prečo som dostal odpoveď: „To platia všetci.“ V tej chvíli som si povedal, asi je to na kupóne a nebudem si ho pýtať späť na kontrolu. Po našom návrate domov som si kupón našiel na PC, znova prekontroloval, a nič o víkendovom príplatku v ňom nebolo. Dokonca v ňom boli aj iné služby ktoré sme mali mať k dispozícii, ale keďže nám neboli pri registrácii oznámené, resp. pripomenuté na čo všetko máme nárok, tak sme na ne bez vytlačeného kupónu v ruke jednoducho zabudli. O tom ale neskôr.

Podstatou celej veci je fakt, že hotel si účtoval doplatok, ktorý nebol dohodnutý v už zakúpenom produkte, a ani sme o tejto skutočnosti neboli vyrozumení, napr. emailom alebo telefonicky. Okamžite som kontaktoval emailom hotel a predajcu boomer.sk a opísal som celú situáciu, kde som vyjadril počudovanie nad omylom, ku ktorému došlo a žiadal o vrátenie poplatku, ktorý nám bol nesprávne účtovaný. Potiaľto by bolo prakticky asi všetko v poriadku, chybu môže spraviť ktokoľvek. 

Od vedenia hotela prišla negatívna odpoveď s vyrozumením, prečo poplatok zaviedli (zvýšený záujem zákazníkov o pobyt cez víkendy alebo zvýšenie cien energií a pod.). Na túto správu som už reagoval podráždene, pretože mi bolo jasné, že vedenie hotela sa ma snaží oklamať a nepripúšťa svoju chybu. Ešte uvediem, že hneď v prvej správe som na konci uviedol, že pokiaľ nebudem spokojný s ponúknutým riešením, posuniem záležitosť na šetrenie SOI a zvážim medializáciu. Asi nezavážilo, 20 eur je viac ako dobrá povesť. Po niekoľkých iteráciách vedenie hotela priam perlilo argumentmi, vyberám napr. hotel si vyhradzuje právo na zmenu ceny, alebo ešte lepšie: bol som vyzvaný deklarovať, kde na kupóne sa spomína, že sa jedná o víkendový pobyt. Z celej našej konverzácie (spočiatku bol boomer.sk v kópii ale bez odpovede) vyplynulo, že hotel Nezábudka mal spustené rôzne akcie, niektoré s víkendovými poplatkami, iné bez. Mojou chybou vraj bolo, že som pri rezervácii nenahlásil okrem čísel kupónov aj link, kde boli uverejnené. Nakoľko to ani nebola moja povinnosť a podľa čísla kupónu si to môže obchodník zistiť aj sám, takýto argument som neakceptoval. 

Hneď na to som celú vec podstatne detailnejšie, ako uvádzam tu, spísal a dňa 6.3.2014 poslal na šetrenie SOI vo veci zavádzania zákazníka. SOI sa do dnešného dňa nevyjadrila, čo momentálne pokladám za problém, pretože 3 mesiace je dosť dlhá doba nato, aby som dostal minimálne emailom vyrozumenie, že daný podnet sa preveruje. Teoreticky ak by SOI uznala, že obchodník konal oprávnene, bol by to zaujímavý precedens a návod pre podvodníkov. Spomínaný poplatok 20 eur nemusí byť  nabudúce 20, ale 50, a možno aj 100. A čo potom zákazník spraví, ak príde na plánovanú dovolenku s celou rodinou, už sa asi ťažko otočí a pôjde inde.

Mimochodom, pár dní po celej udalosti sa ozval zástupca z portálu boomer.sk a ospravedlnil sa mi za problémy, vec vraj riešil ich manažment s hotelom a poslali nám 20 eur späť. Podnet na SOI už bol v tej dobe zaslaný a stále ma zaujíma výsledok. Nie je možné, aby hotel takto konal a peniaze boli vrátené len tým, čo sa sťažujú.

Pre overenie všetkého čo som napísal, prikladám kupón ktorý sme mali zakúpený a tiež aj daňový doklad, kde bol naúčtovaný sporný poplatok 20 eur.

Kupón: http://www.scribd.com/doc/228539122/Kupon-hotel-Nezabudka
Daňový doklad: http://www.scribd.com/doc/228539296/Danovy-doklad-hotel-Nezabudka
Celá situácia je detailne popísaná v mojom podaní na SOI (zmazal som svoje osobné údaje): http://www.scribd.com/doc/228540107/Hotel-Nezabudka-podnet-na-SOI

 

V druhej časti tohto blogu ešte krátka recenzia hotela Nezábudka. Iba stručne:

Izba: podľa kupónu moderná, reálne však premaľovaná ubytovňa, opadaná omietka na balkóne .... nefungovalo kúrenie a bola nám riadna zima. Prvý večer sme sa síce sťažovali, ale údržbár už vraj bol doma a druhý deň, akože niečo opravili, ale tak, že radiátor bol stále studený. Na moje naliehanie nás presťahovali do inej izby, kde už bola teplota v poriadku.
Jedlo: bez problémov, jedlo bolo fajn a obsluha príjemná.
All inclusive: v tomto prípade, vybrané alko a nealko nápoje boli napr. ľadové pivo, na ktoré sa čaká aspoň 20 min (nie že by sa obsluha flákala, jednoducho nestíhali, inak veľmi príjemné čašníčky), alko nápoje boli vlastne tie najhnusnejšie a najlacnejšie liehoviny, ktoré ovocie ani nevideli.
Večera v Zbojníckej kolibe: toto síce bolo na kupóne, ale koliba bola dlhodobo zatvorená, kompenzácia bola, veď sa môžete najesť aj tu. Ale ako ďalšia položka na kupóne to vyzerá dobre ...
Bazén: veľmi studená voda, prakticky sa tam radšej ani nikto nekúpal. Možno v lete po túre je taká teplota fajn, ale nie vo februári. 
Sauna: dizajn a prostredie veľmi pekné, do fínskej sauny ale treba sveter, najlepšie aj šál a rukavice a do parnej sauny si treba priniesť vlastnú paru, bylinková sauna OK. Inak to, že sauna má aj sanitárne dni, sme sa dozvedeli až na mieste, nechcel by som to utrafiť tak, že práve keď prídem bude zatvorené.
Flaša sektu: na to sme zabudli, jasné že nám to nikto nepovedal ani nepripomenul, naša chyba.
Sladké popoludnie: aj na to sme zabudli ...

Celkový dojem: treba si všetko zapísať na čo máme nárok a možno polovicu z toho aj dostaneme, celkový dojem veľmi zlý, pokazený hlavne nevykúrenou izbou.

Podobné komentáre sú aj na webe tripadvisor: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1183409-d1189119-Reviews-Club_Hotel_Nezabudka-Tatranska_Strba_Presov_Region.html

Dominujú slová ako terrible alebo avoid. To sme si samozrejme mohli pozrieť aj predtým, ale kupón sme našli cez http://zlavy.sme.sk/, čiže sme predpokladali, že sa jedná už o nejaké preverené a lepšie ponuky. 

Náladu nám ešte stihli pokaziť Železnice SR, v deň príchodu sme sa išli prejsť a rozhodli sme sa odviesť zubačkou na Štrbské Pleso. Chceli sme nastúpiť na zástavke Tatranský Lieskovec, predajňa lístkov však bola zrušená, a tak sme si museli kúpiť lístky až vo vlaku. Rušňovodič mal na predaj len celodenné permanentky za 4 e, takže sme za jednu zástavku zaplatili spolu 8 eur. Nakoľko už bol podvečer, asi tažko by sme sa niekde vozili. Písal som kvôli tomu aj na ŽSR, ale evidentne nie je v záujme ŽSR dať rušňovodičovi aj jednorazové lístky. Načo keď môžu poriadne ošklbať hlavne turistov. Reakcie zamestnancov ŽSR boli vtipné, veď vraj všetci vedia ako v Tatrách fungujú lístky na vlak. Lebo všetci žijeme v Tatrách, tak to vieme :) Inak v slušnom hoteli by nám tieto veci povedali pri príchode ...

Celkový dojem z Vysokých Tatier veľmi zlý. Hlavne služby, ale príroda tiež nič moc. Pred tromi rokmi som tam bol v lete, a časť túry zo Skalnatého plesa do Tatranskej Lomnice bolo hádam to najškaredšie, čo som v slovenskej prírode videl. A tie nové obytné domy priamo na Štrbskom plese, priam na zaplakanie, najlepšie by asi bolo tam postaviť mrakodrap s nákupným centrom.

Pokračovanie: http://tomashomola.blog.sme.sk/c/359376/zazitky-v-hoteli-nezabudka-pokracovanie.html

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?